Vaikutuksen tekevät kotisivut

Oletko tullut ajatelleeksi, että yrityksesi kotisivut kasvattavat parhaimmillaan myyntiäsi? Me tiedämme, että se on mahdollista.

Tuhti tunnetaan ennen kaikkea puoleensavetävistä kotisivuista, jotka tekevät vaikutuksen niin ulkoasultaan kuin tekniseltä toteutukseltaan. Tavoitteemme on rakentaa hakukoneoptimoituja ja myyviä WordPress kotisivuja, jotka sisältävät joka kerta myös yllätyksellisiä elementtejä. Sellaisia pieniä odottamattomia yksityiskohtia, joiden luominen on kunnianhimoisten suunnittelijoidemme työn suola.

Olemme toteuttaneet monen eri alan kotisivuja, ja projektista riippumatta, priimaa pukkaa tulemaan!

Mikä tekee Tuhdin suunnittelemista verkkosivustoista poikkeuksellisen hyviä?

1. Käyttäjäpolun suunnittelu
Ei ole pelkästään tärkeää saada asiakas sivustolle. On oltava suunnitelma, miten häntä ohjataan löytämään etsimänsä.
2. Oma teema
Itse rakennettu teema mahdollistaa sivuston laajan räätälöinnin ja ominaisuuksien tuonnin suoraan käyttäjärajapintaan.
3. Räätälöity sisällönhallinta
Hyvin suunnitellun sisällönhallinnan ansiosta, sivuston sisältöjen ylläpito on mahdollisimman vaivatonta.
4. Hakukoneoptimointi
Sivusto suunnitellaan alusta asti maksimaalisen Google-näkyvyyden saavuttamiseksi.
5. Sivuston julkaisun jälkeinen kuukauden intensiivinen seurantajakso
Seurantajakson aikana varmistetaan, että sivusto toimii moitteetta ja sivusto indeksoituu Googleen ongelmitta.

 

Verkkokaupat, jotka konvertoivat

Verkkokauppa voi olla yrityksen pääbisnes tai sen kautta voidaan tavoitella lisätuottoa yritykselle. Olipa tavoitteesi mikä tahansa, me toteutamme yrityksellesi verkkokaupan, joka konvertoi.

Toteutamme pääasiassa Shopify- ja Woocommerce -verkkokauppoja, niiden kätevän hallittavuuden ja toimintavarmuuden takia. Kuten kotisivuissa, myös verkkokaupoissa panostamme sekä huomiotaherättävään ulkoasuun että kaupan tekniseen rakenteeseen ja hakukoneoptimointiin. Hyvin tehty verkkokauppa on sellainen, josta asiakakkaan on helppo ostaa.

Mobiilikäyttö ohitti desktop-käytön

Kotisivujen responsiivisuus on tullut viimeisen viiden vuoden aikana yhä tärkeämmäksi. Lopulta vuonna 2018, verkkosivustoilla vieraillaan enemmän mobiililaitteilla kuin tietokoneella. Meille responsiivinen suunnittelu tarkoittaa paitsi saumattomuutta skaalautuvuutta mobiililaitteille, myös sivuston latausaikojen optimointia sekä sisällön esittämistä mahdollisimman käyttäjäystävällisesti. Kävijän tulee löytää etsimänsä tieto nopeasti, ja sivustolla navigoinnin tulee olla niin helppoa, että kokemattomampikin mobiilikäyttäjä päätyy etsimänsä tiedon äärelle.